Из опыта работы учреждений образования Гродненской области

Вопыт работы:

Настаўніцкая газета №18, 15 лютага 2020 года
«Час выбраў нас»
Гісторыя. Памяць. Будучыня.
Ці можа выхоўваць Афганістан?
Дзіўны свет навукі
Запатрабаваныя будучыняй
«Пра аграрныя прафесіі”, “Разам – дзеці, бацькі, школа”, “Шосты элемент”

Настаўніцкая газета №16, 11 лютага 2020 года
Преподавание русского языка с опорой на знания, полученные на уроках белорусского языка
У творчым пошуку: цікава, карысна, займальна
Пачні з сябе

Настаўніцкая газета №12 , 1 лютага 2020 года
Прычыны дзіцячай агрэсіі
Што рабіць, калі дзіця пастаянна «тарчыць» у смартфоне?
Месца для душы
«Не прапусціць гэтае вяселае мерапрыемства», або Сустрэчы выпускнікоў у пачатку XX стагоддзя

Настаўніцкая газета №10 , 28 студзеня 2020 года
Адкрытая размова
Новыя вяршыны
Агратурысты рушать у паход
«Экаход» паляпшае экалогію
Абапіраючыся на асабісты вопыт
Маленькія казачнікі
Аб’ект даследавання – шматкроп’е

Настаўніцкая газета №9 , 25 студзеня 2020 года
Аспарагус –ажурны…

Настаўніцкая газета №8 , 23 студзеня 2020 года
Рашаем задачы па генетэцы
Арыентуемся ў быце
Сінтэз ведаў і ўменняў

Настаўніцкая газета №7 , 21 студзеня 2020 года
Пасвячэнне ў філолагі 
Абнавіліся школы 
Быть нашчаткамі Перамогі 
Пашыраючы гістарычныя гарызонты 

 Настаўніцкая газета №6 , 18 студзеня 2020 года
Сем крокаў у прафесію

Настаўніцкая газета №5 , 16 студзеня 2020 года
Прыём «Энцыклапедыя аднаго слова» 
Лепшыя моўныя кабінеты
Тварыць разам з дзецьмі
Школьны энергааўдыт дзейнічае
Жыццё ў фарбах, або Прыёмы візуалізацыі вучэбнага матэрыялу на ўроках мастацтва

Настаўніцкая газета №4 , 14 студзеня 2020 года
Школьны бізнес вачамі настаўніка